14 април 2010

Потреблението на Интернет и инвестициите в онлайн реклама в Централна и Източна Европа отичат ускорен растеж

За България gemiusAudience отчита 46% Интернет проникване за 2009 г, което отбелязва ръст от 31% спрямо 2007 г.

Резултатите от измерването gemiusAudience, публикувани в доклада „Do you CEE? Interactive Overview of Central and Eastern Europe Markets 2009" IAB/Gemius, показват увеличаване на темповете на нарастване на Интернет потребителите на определени пазари в ЦИЕ, а също и увеличаване на средствата инвестирани в онлайн реклама през 2009.

Изводът на анализаторите е, че страните от Централна и Източна Европа, които преминаха през множество икономически и технологични пречки в миналото сега доказват своят потенциал на онлайн пазара. Въпреки, че те все още не са достигнали нивото на развитие на западните пазари, няма съмнение за възможностите им за бърз растеж по отношение на степента на навлизане на Интернет в обществото. Освен това, тези региони могат да предложат и доста конкурентни цени и нови решения.

Както бе споменато по-горе, един поглед на темпа на нарастване на Интернет проникването за годините 2006 - 2009 г. може да послужи като основание за повишен интерес към потенциала на региона.
...

Няма коментари: