Info Week - Информационни и комуникационни технологии в бизнеса: "Дванадесет процента консолидиран ръст на продажбите спрямо 2008 г. отчете LG Electronics в края на тази година, при спад на българския пазар на електроника от 20%, сочи маркетингово проучване на компанията, представено днес от Чанг Сик Лий, управляващ директор на LG Electronics за България.
В двете основни продуктови направления на компанията – черна техника и мобилни телефони – данните показват значителен ръст на пазарните дялове у нас, достигащи съответно 30% и 10%. Пазарът на черна техника в България е сериозно засегнат от икономическата криза като общия спад за годината е около 15%. Въпреки това LG затвърждава второто си място с 30% пазарен дял, като в някои продуктови категории LG Electronics си остава безспорен лидер на пазара, според компанията. „При плазмените телевизори се налагаме като траен лидер с над 40% пазарен дял, а при мониторите отново водим с 22%. Към месец ноември LG заема първо място и в сектора на LED телевизорите – нова продуктова категория, която тепърва ще се развива”, заяви Иван Иванов, мениджър “Маркетинг и продажби” за потребителска електроника и бяла техника LG Electronics за България."
Епидемия от диабет в световен мащаб
Преди 1 час
Няма коментари:
Публикуване на коментар