30 октомври 2009

[CCICMT:813] Re: Kонкурс за длъжността Началник на отдел „Електронно правителство и електронни административни услуги”

Началник на отдел
Отдел: Оперативна съвместимост и информационна сигурност; Отдел: Оперативна съвместимост и информационна сигурност; Отдел: Оперативна съвместимост и информационна сигурност; Дирекция: Електронно управление
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Организиране и координиране на дейностите по отношение на оперативната съвместомост и информационната сигурност, регламентирани в Закона за електронното управление с Наредбата за общите изисквания за оперативна съвместимост и информационна сигурност. Длъжността изисква достъп до съответно ниво на класифицирана информация, съгласно чл. 37 от ЗЗКИ.
изисквана минимална степен на завършено образование:
Магистър
години професионален опит: 6
или
минимален ранг: I младши
категория:
предпочитана специалност, по която е придобито образованието (една от изброените):
Икономика
Информатика и компютърни науки
Комуникационна и компютърна техника
Технически науки
допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
Да притежават компютърни умения
размер на основната заплата, определена за длъжността:
819 лв.
брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност:
1
Начин за провеждане на конкурса
Място и срок за подаване на документи
Образци

начин за провеждане на конкурса (всички изброени):
Интервю
Писмена разработка по друга тематика.
„Държавната политика на България относно оперативната съвместимост и информационната сигурност, в контекста на решенията Европейския парламент в тази област за европейските публични администрации"
документи за кандидатстване:
  1. Заявление по образец;
  2. Декларация;
  3. Копие от документ за придобита образователна квалификационна степен, допълнителна квалификация;
  4. Копие от документ, удостоверяващ професионалния опит;
  5. Копие от документ за придобит ранг, ако има такъв.


2009/10/30 Boyan Jekov <boyan.jekov@gmail.com>
Обява за конкурс за длъжността Началник на отдел „Електронно правителство и електронни административни услуги" в дирекция „Електронно управление" 30.10.2009

Област на дейност:
Организиране и координиране на дейностите по отношение на електронното правителство и електронните административни услуги.
Длъжността изисква достъп до съответно ниво на класифицирана информация, съгласно чл. 37 от ЗЗКИ.

Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:

  1. Да притежават образователно-квалификационна степен "магистър";
  2. Да имат 6 години в областта на информационното обслужване или ранг І младши;
  3. Да притежават компютърни умения;
  4. Предпочитана специалност - информационни технологии и комуникации и информатика.

Размер на заплатата определена за длъжността - 819 лв.

Конкурсът ще бъде организиран чрез писмена разработка по тематика: „Развитие на електронното управление и електронните административни услуги в Република България" и интервю.

Необходими документи за участие по чл. 17 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители:

  1. Заявление по образец;
  2. Декларация;
  3. Копие от документ за придобита образователна квалификационна степен, допълнителна квалификация;
  4. Копие от документ, удостоверяващ професионалния опит;
  5. Копие от документ за придобит ранг, ако има такъв.

Документите ще се приемат от 30.10.2009 г. до 13.11.2009 г. включително в деловодството на министерството от 9,30 до 17,00 ч. (обедна почивка - 12,30-13,00). Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично или чрез пълномощник.



Няма коментари: